Quan la poesia es fa humana: nova temporada del Club de Teatre

Des de l’Àmbit de Llengües i literatures us presentem la programació que hem preparat per a la nova temporada del Club de Teatre de Batxillerat; una activitat que arriba a la seva tercera edició, la qual gaudeix d’una àmplia acceptació en l’alumnat de la modalitat d’Humanitats i CC. Socials.

Els objectius d’aquesta activitat són els següents:

• Difondre el gènere teatral entre els més joves.
  • Educar nous espectadors.
  • Vincular l’alumnat a la vida i institucions culturals de la ciutat.
  • Facilitar l’accés de l’alumnat a obres de teatre de qualitat, amb ressò a la cartellera i en sessió d’adults.
  • Establir una relació diferent a la purament acadèmica, més distesa per tant, entre l’alumnat i el professorat.

El teló s’aixeca i ja estem a punt per gaudir dels plats forts de la temporada teatral de la ciutat de Barcelona.

Des d’aquest mitjà volem felicitar molt especialment la Fundació Teatre Lliure, que enguany celebra el seu 40è aniversari, perquè és una institució a la qual ens sentim vinculats, per pertànyer al nostre districte i, sobretot, perquè gràcies al seu programa educatiu afavoreix que els nois i noies tinguin l’oportunitat de gaudir de textos i espectacles teatrals de primer ordre.

2016-2017     CARTELLERA CLUB DE TEATRE BATXILLERAT

IN MEMÒRIAM. La quinta del biberó