Cinema en curs: diari dels tallers

El programa Cimena en curs, de pedagogia del cinema a escoles i instituts, que impulsa a 4t d’ESO l’àmbit d’Expressió [àrea de Visual i Plàstica] agafa embranzida.

Podem conèixer la seva evolució a partir del Diari dels tallers, un bloc que ens ofereix el dia a dia dels les pràctiques i els processos de creació, explicats pels seus autors, és a dir, l’alumnat.

Actualment, els nois i noies que hi participen han pogut aprendre com fer una recerca de cara un projecte cinematogràfic de gènere documental. Una feina excel·lent que val la pena compartir amb tota la comunitat educativa. Gaudiu-ne!