Envoltant d’estructures

Dins del marc del projecte Gaudir les formes (4t d’ESO) i al llarg del 3r trimestre, els alumnes han estat experimentant, segons el seu interès personal, diferents activitats diversificades i simultànies. Mentre alguns alumnes s’enfocaven en el dibuix d’observació, dibuix d’ombrejats o pintura, altres van decidir continuar amb l’exploració de les formes 3D. En aquest cas, s’ha aprofundit en les envoltants d’estructures, realitzades amb guix sobre filferro o sobre els tubs de les estructures polièdriques realitzades anteriorment. El procés ens ha dut a transformar les esmentades estructures en unes formes orgàniques que representen una de les variacions possibles en actuar segons recorreguts o àrees concretes amb interpretacions, estudis i  objectius escollits per ells mateixos. Finalment, l’acabat s’ha realitzat amb pintura.

Els alumnes treballant: