Viatjar -virtualment- també és viatjar per aprendre

,

L’alumnat de 2n de Batxillerat de l’Institut La Romànica ha viatjat virtualment aquest curs al Godelieve College, de Gistel (Bèlgica) i han obert les portes de casa nostra (també virtualment) als estudiants belgues per tal de conèixer i donar a conèixer com som (l’institut), com vivim (Barberà), d’on venim (el nostre patrimoni cultural) i què ens agrada (festivitats, música, gastronomia).

Han perfeccionat les seves destresses comunicatives en llengua anglesa al temps que han gaudit pensant, decidint, creant, gravant, editant… els vídeos col.laboratius que us deixem a continuació per tal que també vosaltres entreu a casa nostra i casa seva. Esperem gaudiu veient els nostres vídeos tant com nosaltres hem gaudint enllestint-los:

El primer és el vídeo nostre i el segon el de Bèlgica:

Aquest projecte d’intercanvi lingüístic i cultural neix de la convicció que l’aprenentatge de llengües entre els nostres alumnes els ha de permetre una major autonomia i alhora mobilitat en el que serà el seu espai de treball: la Unió Europea. I està emmarcat en un projecte d’internacionalització en el que el Departament de Llengües estrangeres venim treballant des de 2019 per potenciar i millorar el plurilingüisme.