“Da siempre lo mejor de ti y lo mejor vendrá”     ONA

CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El Departament d’Ensenyament ha convocat eleccions per renovar la meitat dels membres dels Consells Escolars del Centres Docents Públics no Universitaris de Catalunya, la qual cosa us comuniquem per al vostre coneixement i per tal de convidar-vos a que participeu en les esmentades eleccions, d’acord amb el que preveu la Llei en quant a participació dels pares i mares en la gestió dels Centres Docents.

Així mateix, us volem fer palès que la vostra participació no finalitza amb l’exercici del vot, tot i que aquest és fonamental, sinó que continua a través de les propostes i suggeriments que feu arribar als vostres representants.

Les eleccions tindran lloc el proper dia 28 de novembre en els diferents horaris que trobareu a l’arxiu adjunt.

No oblideu de presentar la vostra candidatura abans del proper dilluns 19 de novembre.

Els models de presentació de candidatures els podeu recollir a la consergeria de l’institut.

Convocatòria  d’Eleccions al Consell Escolar Novembre 2018 (clicar)

VII Jornada de “Pedagogia del Dol a les Escoles”

Convidem a tota la Comunitat Educativa de l’Institut La Romànica a la VII Jornada de Pedagogia del Dol a les Escoles, organitzada pel Grup Temps, que tindrà lloc el proper 25 de novembre al matí al Prat de Llobregat.

Des d’aquí volem fer extensiva aquesta invitació a tota la ciutadania que hi vulgui participar. A continuació, els presentem el cartell anunciador amb tota la informació sobre l’acte:

Cartell VII Jornada de Pedagogia del Dol a les Escoles

LICITACIÓ DEL SERVEI DE NETEJA DE L’INSTITUT LA ROMÀNICA

Us informem que s’ha obert un procés de licitació pública per al servei de neteja del nostre institut. Al següent arxiu podeu trobar tota la informació corresponent:

Anunci de licitació d’un contracte de Servei de neteja (clicar)

Marga, tota la comunitat Educativa de l’Institut La Romànica et volem agrair els 9 anys que has estat formant part del nostre equip de Consergeria, duent a terme una tasca imprescindible per al bon funcionament del nostre centre.

Gràcies pel teu somriure i molta, molta SORT!!!

EXÀMENS COMPACTATS DE 2n DE BATXILLERAT

(clicar)

L’INSTITUT LA ROMÀNICA NOVAMENT AMB LA MARATÓ DE TV3

Xerrades informatives per a l’alumnat

Paneres solidàries:

• Recollida dels productes indicats per a cada nivell del 15 al 30 de novembre de 2018
  • Venda de butlletes per al sorteig de les paneres a 1 Euro de 10 al 18 de desembre
  • Sorteig de les paneres el dimecres 19 de desembre de 2018

Espot publicitari

Pàgina web

SIMULACRE I PLA D’EVACUACIÓ 2018/2019

Es preveu que al mes de desembre hi haurà el simulacre d’evacuació al nostre centre.

PLA D’EVACUACIÓ_18_19

INFORMACIONS SOBRE L’ORGANITZACIÓ DEL CURS 2018/2019

(clicar)

La Doctora Maria Josefa Yzuel Giménez a l’Institut La Romànica