“Da siempre lo mejor de ti y lo mejor vendrá”     ONA

L’INSTITUT LA ROMÀNICA NOVAMENT AMB LA MARATÓ DE TV3

Xerrades informatives per a l’alumnat

Campanya de sensibilització amb cartells creats per les tutories de 3r d’ESO:

PANERES SOLIDÀRIES:

• Recollida dels productes indicats per a cada nivell del 15 al 30 de novembre de 2018
  • Venda de butlletes per al sorteig de les paneres a 1 Euro de 10 al 18 de desembre
  • Sorteig de les paneres el dimecres 19 de desembre de 2018

Espot publicitari

Pàgina web

RESULTATS DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2018

Les persones escollides al Consell Escolar del nostre centre, celebrat el passat dimecres 28 de novembre, van ser:
  • PAS i PAE: Pilar Solanes Segura
  • Pares i Mares: Dèlia Llach Manero i Mª José Muñoz García
  • Professors/es: Ester Alcón Ferrer, Ana Isabel Camacho Molina, Olga Navarro González i Maria Teresa Sánchez Costa.
  • Alumnes: Adrián Hernández Navarrete i Marta Giménez Sainz

La Direcció de l’institut la Romànica demana disculpes per l’errada en la publicació de les candidatures guanyadores del Consell Escolar per part de l’alumnat, ja que que una de les candidates que ha sortit escollida havia renunciat prèviament a la seva candidatura una vegada impreses les butlletes.

Així mateix, la tercera persona més votada passarà a formar part del Consell Escolar: Marta Giménez Sainz (QUD01) en comptes de Naiara Sánchez.

El proper mes de desembre tindrà lloc la reunió de constitució del nou Consell Escolar.

Els volem felicitar a tots i a totes per la seva incorporació o renovació al Consell Escolar de l’Institut La Romànica per un període de 4 anys.

LICITACIÓ DEL SERVEI DE NETEJA DE L’INSTITUT LA ROMÀNICA

Us informem que s’ha obert un procés de licitació pública per al servei de neteja del nostre institut. Al següent arxiu podeu trobar tota la informació corresponent:

Anunci de licitació d’un contracte de Servei de neteja (clicar)

SIMULACRE I PLA D’EVACUACIÓ 2018/2019

Es preveu que al mes de desembre hi haurà el simulacre d’evacuació al nostre centre.

PLA D’EVACUACIÓ_18_19

Marga, tota la comunitat Educativa de l’Institut La Romànica et volem agrair els 9 anys que has estat formant part del nostre equip de Consergeria, duent a terme una tasca imprescindible per al bon funcionament del nostre centre.

Gràcies pel teu somriure i molta, molta SORT!!!

Carta a les famílies amb informacions importants en cas de VAGA d’alumnat o de professorat  (clicar)

INFORMACIONS SOBRE L’ORGANITZACIÓ DEL CURS 2018/2019

(clicar)

La Doctora Maria Josefa Yzuel Giménez a l’Institut La Romànica