“Da siempre lo mejor de ti y lo mejor vendrá”     ONA

Portes Obertes de l’Institut La Romànica:

– ESO: Dissabte 23 de març de 10:00 a 13:00 h i Dimecres 27 de març de 17:00 a 19:00 h.

– BTX i FP: Dijous 25 d’abril de 17:00 a 19:00 h.

Informacions sobre les proves d’accés a Cicles Formatius (clica)

LLIURAMENT DELS BUTLLETINS DE NOTES

Tot i que teníem previst lliurar les notes el divendres 22 de març, s’ha decidit canviar la data.
Degut a les diverses vagues que s’han produït durant aquest curs i per tal de no perdre més classes, des del Consell de Direcció i arran de la petició de part del professorat, s’ha estimat oportú que les notes de la 2a avaluació es lliurin la setmana del 25 de març a l’hora de tutoria de cada grup.

L’Equip Directiu

BASES DEL CONCURS FOTOGRÀFIC

SANT JORDI 2019 (clica)

L’INSTITUT LA ROMÀNICA AMB LA MARATÓ DE TV3

INFORMACIONS A LES FAMÍLIES SOBRE LES NOTES

Benvolgudes famílies,

Us informem que aquest curs els butlletins de notes han canviat la seva nomenclatura en tots els nivells de l’ESO. Aquest canvi ve determinat pel Departament d’Ensenyament, amb motiu de la incorporació del treball per Competències Bàsiques en els centres educatius.

Els termes valoratius són els següents:

• NA: No Assoliment
  • AS: Assoliment Satisfactori
  • AN: Assoliment Notable
  • AE: Assoliment Excel·lent
  • SA: Sense Avaluar

Carta a les famílies amb informacions importants en cas de VAGA d’alumnat o de professorat  (clicar)

NORMES PER AL BON FUNCIONAMENT DE LA CANTINA DE L’INSTI

(clicar)

INFORMACIONS SOBRE L’ORGANITZACIÓ DEL CURS 2018/2019

(clicar)

Taller de criptografia. Us hi atreviu?

Fotografies: Departament de Matemàtiques
Segur que hem sentit parlar de la criptografia. Però, sabem què és?
Tradicionalment, es considera que és l’estudi de les formes de convertir informació des de la seva forma original cap a un codi incomprensible, de manera que sigui realment indesxifrable pels qui no coneguin aquesta… Llegeix més»

15 de març de 2019: conscienciem-nos contra el Canvi Climàtic

Text: Anna Garcia.
L’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior de Química Ambiental de l’Institut La Romànica ha realitzat un cartell, coincidint amb el Crèdit 2, Control d’Emisions, per conscienciar sobre la importància del Canvi Climàtic i de la contaminació atmosfèrica, tot coincidint amb el… Llegeix més»