RECUPERACIONS EXTRAORDINÀRIES DE 2n DE BATXILLERAT (clica)

RECUPERACIONS EXTRAORDINÀRIES D’ESO (clica)

RECUPERACIONS EXTRAORDINÀRIES DE 1r DE BATXILLERAT (clica)

Carta a les famílies amb el calendari de FINAL DE CURS (clica)

ACTES DE GRADUACIÓ DE CICLES FORMATIUS I LLIURAMENT DE BEQUES HANS-PETER RIESTER DE L’EMPRESA KAO 2018-19

Els actes de graduació dels diferents grups de cicles formatius i el lliurament de les beques Hans-Peter Riester del curs 2018-19 es portaran a terme el dia 25 de juny al gimnàs

HORARI:

• 17:30H Rebuda dels assistents i acompanyants
  • 18:30H Acte de graduació i lliurament de les beques Hans-Peter Riester

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA D’ESO, BATXILLERAT I FP (Curs 2019/2020)

ENLLAÇOS:

NOU CFGS Laboratori d’Anàlisi i de Control de Qualitat – Horari de matí – curs 2019-2020

RECUPERACIONS

Benvolgudes famílies,

Us informem que, tal com ens indiquen des del Departament d’Ensenyament, la convocatòria extraordinària (recuperacions) que fins ara s’havia fet al setembre, a partir d’ara es farà al juny. Per tant, no hi haurà convocatòria extraordinària al setembre.

Aquest canvi en el calendari només afectarà a l’ESO, no a Batxillerat, que continuarà com fins ara.

Per aquest motiu, i per tal d’assolir els aprenentatges amb èxit, volem remarcar la importància que ha de tenir la constància i dedicació de l’alumnat durant tot el curs, i mantenir aquest esforç especialment en aquest últim trimestre.

Atentament,

Equip Directiu.

INFORMACIONS A LES FAMÍLIES SOBRE LES NOTES

Benvolgudes famílies,

Us informem que aquest curs els butlletins de notes han canviat la seva nomenclatura en tots els nivells de l’ESO. Aquest canvi ve determinat pel Departament d’Ensenyament, amb motiu de la incorporació del treball per Competències Bàsiques en els centres educatius.

Els termes valoratius són els següents:

• NA: No Assoliment
  • AS: Assoliment Satisfactori
  • AN: Assoliment Notable
  • AE: Assoliment Excel·lent
  • SA: Sense Avaluar

NORMES PER AL BON FUNCIONAMENT DE LA CANTINA DE L’INSTI

(clicar)

INFORMACIONS SOBRE L’ORGANITZACIÓ DEL CURS 2018/2019

(clicar)

L’Institut La Romànica novament als mSchools Student Awards

Text: Ricardo Bárcena (primera part) i Arnau Sallés (segona part)
Ricardo Bárcena:
Escribo estas líneas para hacer partícipe a la comunidad del INS La Románica de las buenas nuevas que otro año más, y ya van dos, nos llegan desde el movimiento mSchools.
mSchools es un proyecto… Llegeix més»

Exposició de fotografia matemàtica

Text: Departament de Matemàtiques
Imatges: Drets d’autor de www.fotografiamatematica.cat
Haureu observat que al vestíbul de l’institut hi han hagut exposats uns plafons relacionats amb la fotografia matemàtica fins al 7 de maig. Us expliquem:
L’ABEAM (Associació de Barcelona per l’Estudi i l’Aprenentatge de les Matemàtiques) promou aquesta… Llegeix més»

I TROBADA D’INSTITUTS BASTONERS DE CATALUNYA a l’Institut La Romànica

Cartell: Carme Bonet
Text, fotografies i nota de premsa: Adrian Ortiz:
29 d’abril de 2019, Dia Internacional de la Dansa, la cultura popular i l’ensenyament fan un nou pas conjunt per dur a terme la 1a Trobada d’Instituts Bastoners de Catalunya: un esdeveniment pensat per crear… Llegeix més»

SANT JORDI 2019

Fotografies: Elisa Román i Lourdes Ferran
El dia 12 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’institut, amb uns dies d’antelació, ja que les vacances de Setmana Santa quedaven entremig de la Diada de Sant Jordi.
Enguany, el dia començava amb un acte al gimnàs amb el lliurament… Llegeix més»