“Da siempre lo mejor de ti y lo mejor vendrá”     ONA

L’INSTITUT LA ROMÀNICA NOVAMENT AMB LA MARATÓ DE TV3

Xerrades informatives per a l’alumnat

Campanya de sensibilització amb cartells creats per les tutories de 3r d’ESO:

PANERES SOLIDÀRIES:

• Recollida dels productes indicats per a cada nivell del 15 al 30 de novembre de 2018
  • Venda de butlletes per al sorteig de les paneres a 1 Euro de 10 al 18 de desembre
  • Sorteig de les paneres el dimecres 19 de desembre de 2018

Espot publicitari

Pàgina web

LICITACIÓ DEL SERVEI DE NETEJA DE L’INSTITUT LA ROMÀNICA

Us informem que s’ha obert un procés de licitació pública per al servei de neteja del nostre institut. Al següent arxiu podeu trobar tota la informació corresponent:

La data d’apertura del sobre B (part econòmica) tindrà lloc el divendres 14 de desembre a les 11:30 hores a l’Institut La Romànica de Barberà del Vallès (Barcelona)

Anunci de licitació d’un contracte de Servei de neteja (clicar)

SIMULACRE I PLA D’EVACUACIÓ 2018/2019

Es preveu que al mes de desembre hi haurà el simulacre d’evacuació al nostre centre.

PLA D’EVACUACIÓ_18_19

Maria José, tota la comunitat Educativa de l’Institut La Romànica et volem agrair els 11 anys que has estat formant part del nostre equip de Secretaria, duent a terme una tasca imprescindible per al bon funcionament del nostre centre.

Gràcies i molta, molta SORT!!!

NORMES PER AL BON FUNCIONAMENT DE LA CANTINA DE L’INSTI

(clica)

Carta a les famílies amb informacions importants en cas de VAGA d’alumnat o de professorat  (clicar)

INFORMACIONS SOBRE L’ORGANITZACIÓ DEL CURS 2018/2019