Premis MINERVA 2021

Com cada any, l’Institut La Romànica ha participat al Certamen Minerva.

Aquest certamen, que està organitzat des del Servei Educatiu del Vallès Occidental VII, reconeix cada curs els millors Treballs de Recerca de l’alumnat de Batxillerat dels instituts de la zona educativa de Badia del Vallès i Barberà del Vallès

El seu nom, Minerva, prové de la deessa romana de la saviesa i de les arts. Minerva, sovint apareix representada amb un mussol i el seu culte es va relacionar amb el món de l’ensenyament.

L’acte és un reconeixement a la bona feina, tant de l’alumnat com del professorat dels nostres instituts. A més, esdevé un mitjà per difondre exemples entre els companys i les companyes que, en el futur, hauran de fer els seus propis treballs.

A partir del 18 d’abril s’exposen els treballs de recerca i a partir del 15 de maig els Ajuntaments de Barberà del Vallès i Badia del Vallès fan el lliurament dels diplomes. Aquests dos són els treballs guardonats del nostre centre:

En motiu de les mesures extraordinàries a causa de la pandèmia de la COVID-19, les presentacions dels treballs s’han fet de forma telemàtica. Aquí teniu els enllaços a les dues presentacions dels treballs de recerca del nostre centre, la del Víctor Pacheco Aznar i la de la Judith Díaz Valenzuela, l’Helena Parrado Serra i la Sonia Moreno Aguilar.

La nostra més sincera enhorabona!!!