Totes les activitats de la Setmana de Halloween-Castanyada

A continuació us expliquem quines són les activitats previstes per la Setmana de Halloween-Castanyada, que se celebrarà al nostre institut del 23 al 27 d’octubre:

Des del dilluns 23 les aules de 1r i 2n d’ESO estaran decorades amb motius terrorífics. La biblioteca també!

El divendres 27, els membres del Club de Lectura assistiran a la seva primera sessió, que tindrà lloc a la biblioteca, a segona hora.

Al llarg de la setmana hi haurà dos concursos:

1. V Concurs de relat breu La Castanya Diabòlica:

– La temàtica del concurs és el terror.

– El relat ha de ser inèdit.

– El relat ha de contenir un títol que no ha de ser “La castanya diabòlica”.

– Al llarg de la història hi han d’aparèixer 2 d’aquestes 4 expressions: “No tenir-les totes”, “Agafar cagarrines”, “Caure d’esquena”, “Posar-se-li els ous per corbata”

– L’extensió ha de ser d’1 full per una cara, escrit a ordinador, cos de lletra 12, espai d’1,5 i tipus de lletra lliure.

– El termini per lliurar els relats és el 27 d’octubre.

– El lliurament s’ha de fer a biblioteca@inslajonquera.cat

– A 1r de Batxillerat hi ha la categoria de Sonet Diabòlic per a l’alumnat de la matèria Creació Literària i és obligatori.

– El concurs és voluntari a l’ESO i Batxillerat en la resta de categories.

– Hi ha 5 categories i 5 premis:

  • Categoria A: 1r i 2n d’ESO: 1r premi
  • Categoria B: 3r i 4t d’ESO: 1r premi
  • Categoria C: 1r i 2n de BAT: 1r premi
  • Categoria D: PFI: 1r premi
  • Categoria El Sonet Diabòlic: 1r premi

– Els premis consisteixen en un lot d’un val de l’Abacus + 1 llibre.

– El jurat està constituït pels membres de la Comissió de Biblioteca.

2. II Concurs de carbasses decorades La Carbassa Diabòlica:

– Es tracta de portar una carbassa buidada i esculpida

– La temàtica del concurs és Halloween.

– El concurs és voluntari a ESO, Batxillerat i PFI

– El termini per portar les carbasses és el 24 d’octubre.

– Les carbasses s’exposaran al vestíbul amb espelmes elèctriques i seran numerades i registrades per la Comissió de Biblioteca.

– El jurat està constituït per tot el professorat, alumnat i personal PAS, que  podran votar al llarg de la setmana a l’hora del pati.

– Hi haurà un sol premi a la carbassa més votada, que consisteix en un lot d’un val de l’Abacus + 1 llibre.

Tots els participants dels concursos rebran un petit detall.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>