Els alumnes del Comitè Ambiental de l’institut van proposar fer una acció per celebrar el dia Mundial pel Medi Ambient, que se celebra el 5 de juny. Per aquest motiu, el passat divendres 3 de juny, va portar a terme una acció de neteja del pati i una posterior quantificació dels residus. Van recollit 1,1 kg de residus generats en un sol dia a l’hora del pati; d’aquests, 700 grams eren d’envasos que van portar a reciclar, la resta els van llençar al contenidor de rebuig.
Amb aquesta petita acció es vol prendre consciència de la importància de la prevenció dels residus durant els esmorzars.
El Comitè Ambiental és una iniciativa dels professors impulsors del projecte Escoles Verdes i aplega alumnes de totes els nivells d’ESO i Batxillerat.

