S’ha celebrat un acte a l’institut, a mig matí, en què s’han lliurat diplomes de reconeixement als alumnes i les professores que van guanyar algun premi al llarg del curs passat.
A l’acte, la Laura Espinosa, la directora, ha encoratjat els alumnes a seguir treballant i esforçant-se cada dia per tal d’obtenir bons resultats acadèmics.
El curs passat, tot i que és habitual que els alumnes del centre presentin treballs a concursos de totes les disciplines, els premis els van guanyar en concursos literaris en llengua catalana, tant interns (organitzats pels membres de la Comissió de dinamització de la biblioteca escolar) com externs (organitzats per diverses entitats: Òmnium Cultural, el Biblionauta o AMIC-Ficcions).
Aquesta és la relació dels alumnes i les professores premiats:
- Concurs literari Ficcions:
Alumnes finalistes d’honor: Miquel Pijoan, Fadua Berdii, Thàlia Ramírez, Fàtima Sarkoziova, Mariam Ghaddar, Judit Casanovas, Kawtar Ben Lmaati, Lara Martínez, Íngrid Adasme, Víctor Masuaute, Carla Rodà, Marina Pallarols, Aitor López, Alessandro Intruvini, Pau Coloma, Èric Martín, Iván Martínez, Stefan Cîrstea
Professora finalista d’honor: Annabel Casadevall
Professora més motivadora de Girona: Olga Tribulietx
- II Concurs de relat breu “La Castanya Diabòlica”:
1r premi de la seva categoria: Àlex Moreno, Tomeu Beltran, Miquel Puigbert, Judit Casanovas
- Per Nadal, rimar s’ho val: Miquel Puigbert, Miquel Pijoan, Marc Pou, Pere Ribas
- Concurs de Booktrailer: Salma Rebroub
- ConcurTs Jove (contes curts) – El Biblionauta: Tomeu Beltran, Laura Garcia
- VII Concurs d’Oratòria del centre: Judit Casanovas
- 42è Concurs per la Joventut de l’Alt Empordà – Òmnium Cultural:
Premi M. Àngels Anglada d’Auca: Marina Ribas Pineda, Marina Andrades

