Viatge a Tallin (Estònia) Erasmus+KA2

Aquest curs 24 alumnes de 1r de Batxillerat del nostre centre estan participant en el projecte internacional Erasmus+ KA2 From Good to Perfect. En aquest projecte hi participen estudiants i professorat de centres educatius de Batxillerat de 5 ciutats de països de la UE, concretament Erding (Alemanya-coordinador), Lipari (Itàlia), Helsinki (Finlàndia), Tallin (Estònia) i Barcelona (Espanya). El projecte comprèn dos cursos lectius (2019-2020 i 2020-2021) i durant aquest període els alumnes treballaran coordinadament a la seva seu i també amb la resta de socis europeus virtualment.

Ben aviat el primer grup de treball viatjarà a Tallin (Estònia) de l’1 al 7 de març acompanyat de dues professores. D’entre les diverses tasques que s’estan duent a terme, us oferim el vídeo de presentació que els nostres alumnes han preparat per a presentar als seus socis el nostre centre, la nostra ciutat i tot el grup de treball.

Tothom, estudiants i professorat, estem molt engrescats amb aquest projecte que acaba de néixer i del qual esperem explicar-vos més coses ben aviat.

See you soon!