Una magnífica diada de Sant Jordi!

Com cada any, per la diada de Sant Jordi, el centre organitza activitats acadèmiques, lúdiques i culturals especials. Aquest any, hi ha hagut els tradicionals Jocs Florals on s’han entregat premis tant de narrativa i poesia catalana i castellana. També hi ha hagut el concurs de fotografia de natura i matemàtiques. Enhorabona per tots els guanyadors i guanyadores de 1r i 2n cicle d’ESO i de Batxillerat!

L’entrega de premis s’ha organitzat des de la Comissió de festes i ha estat amenitzada amb diverses actuacions musicals protagonitzades per alumnes i professorat. Tots amb un talent musical increïble!

A més, el professorat ha organitzat deu tallers diferents per l’alumnat de 1r cicle relacionats amb la diada de Sant Jordi: des de fer punts de llibre o roses amb palma blanca a altres tallers com creació poètica, escriptura japonesa o teatre social, entre d’altres. L’alumnat ha gaudit molt!