SEGON ANY DEL PROJECTE APROPA’T [APSC] AMB L’ALUMNAT DE 3r ESO

Encara que estem immersos en un any molt peculiar i amb moltes limitacions a causa de la covid-19, estem portant a terme al nostre Institut el Projecte d’Aprenentatge i Servei Comunitari amb tot l’alumnat de 3r ESO. Al igual que el curs passat el projecte s’anomena “APROPA’T” i està dissenyat per conscienciar als alumnes de les desigualtats i injustícies socials que hi ha al nostre món i convidar-los a mobilitzar-se per canviar alguna cosa, ja que ells també en són protagonistes.

Durant el primer trimestre del curs hem realitzat diferents tallers i hem començat una Campanya solidària de Recapte de menjar per al Banc d’Aliments del Carmel, que gestiona l’Associació Carmel Amunt. L’última setmana de desembre vam portar a terme la recollida d’aliments a l’Institut i durant el mes de gener la farem al barri.

Com encara estem a temps, demanem la teva col·laboració, perquè, tal i com ens van donar a conèixer les persones que ens van convidar a fer aquesta Campanya, n’hi ha moltes famílies al nostre voltant que ni tan sols tenen el més bàsic per arribar a final de mes.

Us convidem a col·laborar i a seguir de prop el nostre projecte. Moltes gràcies a tothom!