Lliurament del XIVè Premi Sambori als premiats d’Òmnium Nou Barris

Confetti ballLliurament del XIVè Premi Sambori als premiats d’Òmnium Nou Barris Books
Tear-off calendar Dimarts 15 de Desembre
Right pointing backhand index Més actuació del grup de cambra de @IEAOm

Link symbol youtube.com/watch?v=kjz3ZY

L’alumna Noa Moras Cano va quedar finalista en segon lloc en el Premi Sambori pel seu text “T’espero a la Lluna”. Malauradament no va poder recollir el diploma durant la Festa Sambori, prevista per al 17 de març al Teatre de Sarrià, pel tancament dels centres i l’activació de la prealerta del Pla de Protecció Civil de Catalunya per part del Govern, arran del coronavirus. Això no va treure que féssim arribar la nostra enhorabona a l’alumna i la família amb un acte de reconeixement a la biblioteca de l’institut el dia 18 de juny.

Finalment el dimarts dia 15 de desembre es va fer a l’auditori de l’IEA Oriol Martorell el lliurament dels premis que podeu veure per Youtube.

Felicitats Noa!

Aquí podeu llegir el text:  T’espero a la lluna