L’esport femení, protagonista a l’hora del pati els dimecres

Durant cada dimecres d’aquest curs les noies tindran un ús preferent de les instal·lacions esportives durant l’hora del pati, amb l’objectiu d’introduir a les alumnes que vulguin fer esport en els espais reservats per aquestes activitats. De la mateixa manera els nois poden seguir utilitzant les instal·lacions esportives entenent que cal cedir els espais d’ús comú amb les seves companyes si aquestes ho sol·liciten, i mostrar una actitud de respecte i tolerància amb totes les persones amb independència del seu gènere.

View post on imgur.com

Un professor de guàrdia al pati vetllarà pel normal funcionament i harmonia d’aquesta proposta de patis compartits entre els alumnes. Us animem a totes i tots a participar d’aquesta nova iniciativa!