International project: Erding-Barcelona 2023

Els alumnes de 2n de Batxillerat han treballat durant els mesos de gener i febrer el projecte Applying for a Job en el marc de l’assignatura d’Anglès.

En aquest projecte, les i els alumnes de 2n de Batxillerat han realitzat un projecte conjuntament amb alumnes del centre Berufliche Oberschule Erding, d’Erding, Bavària, Alemània, en el qual han fet recerca sobre els aspectes més importants a l’hora de buscar feina (currículum, carta de presentació, entrevistes, processos de selecció, etc).

Us mostrem unes imatges de la darrera jornada de treball per videoconferència en la qual tots ells van poder compartir els resultats del seu projecte conjunt.

En acabar tot l’alumnat va manifestar que ha estat una experiència útil, enriquidora i engrescadora per a totes i tots.