Els alumnes de tercer d’ESO es converteixen en reporters d’investigació

Durant el primer trimestre del curs 2019-2020 els i les alumnes de 3r d’ESO s’han posat les seves gavardines d’investigadors, han tret els seus blocs de notes i s’han convertit en autèntics reporters d’actualitat. Els grups de treball han creat els reportatges d’investigació en format audiovisual, posant en pràctica les seves nocions de gèneres periodístics explicades a la matèria de Llengua castellana i literatura.

L’alumnat va poder escollir el tema a tractar donant lloc a resultats molt diversos. Si bé cal destacar l’interès pel tema del gènere i el feminisme escollit per tres grups de diferents classes.

Al nostre canal de YouTube es pot veure una selecció d’aquest treballs:

“Quimioterapia: ganar la partida” (Brian Álvarez, Nil Berlanga, Ayoub Lamarti, Uma Guarner y Joseph Milan. 3º A).

“El séptimo arte, un acercamiento a la historia del cine” (Sara Durán, Sara García, Mar Cruels y Raquel Crespo. 3º A).

“Lo que nunca oíste de los dinosaurios” (Héctor Benito, Oscar Martínez, Ouacim El Ouarit, Eloi Ortega y Abdullah Manouf. 3º B).

“¿Es feminista nuestra sociedad?” (Anna Gasol, Natàlia Hurtado, Magí Yeves, Tania Martí y Pol Álvarez. 3º B)

Mujeres no reconocidas en la historia” (Laura Lecha, Ana Alcaraz, Joana Aragonés, Iara Pérez y Michelle Santos. 3º B).

“La industria de los videojuegos indies (Adrián Flores, Pol Señor, Thamya Yaranga, Sara Arjona y Lúa Dogliani. 3º B).

“De la flor cortada a la flor fumada” (Judith Navarro, Alex Zoltan, Aroa Hernández, Mathieu Grisard y Sara Ferreyra. 3º C)

“El fenómeno televisivo: las series” (Núria López, Ainoa Calleja, Ona Martí, Adrián Fernández y Jaume Lacuesta. 3º C).