Aquest curs comencem l’APSC al centre

Aquest curs hem començat al nostre Institut el projecte d’Aprenentatge i Servei Comunitari (APSC) amb la col·laboració de l’associació Adsis. El projecte l’estem duent a terme amb l’alumnat de 3r ESO dins l’àmbit de Cultura i Valors. El projecte porta com a títol: “Apropa’t” i vol apropar l’alumnat a la realitat econòmica del nostre món i a les injustícies globals i concretes que l’actual sistema genera. En concret, s’hi treballarà el tema d’una nutrició equilibrada i coneixerem dues entitats que treballen problemàtiques concretes en un entorn proper (la Fundació Arrels i l’associació Carmel Amunt). També volem portar a terme dues campanyes solidàries al llarg del curs. De tot plegat, us anirem informant en aquesta web.