Festival Inclús 2016

L’alumnat de 1r d’ESO ha assistit a una activitat educativa programada dins del festival Inclús (Festival Internacional de Cinema i Discapacitat de Barcelona) que promou obres audiovisuals sobre la diversitat funcional, amb l’objectiu de donar a conèixer la realitat de les persones amb discapacitat des d’un punt de vista constructiu i inclusiu.
Durant l’activitat l’alumnat ha visionat diversos curts sobre el tema, amb debats després de cada vídeo. Els debats han estat molt participatius i enriquidors i l’alumnat s’ha emportat una experiència molt positiva que continuarà treballant a tutoria.
Us adjuntem un dels vídeos, a tall d’exemple.

1. Festival Inclús

Des del Festival Inclús us agraïm la participació en aquest taller, i la implicació dels alumnes. Realment vau ser molt participatius, i vau saber posar-vos a la pell d’una persona amb diversitat funcional. Ens alegra que us emporteu aquesta experiència, i pogueu treballar-la més enllà d’Inclús.