Projecte a 4t d’ESO: “Healthy habits: How could we lower heart disease risk in Barcelona”

gepCN_1617

Els alumnes de 4t d’ESO a la matèria de Biologia elaboren un vídeo dins del marc del projecte: “Healthy habits: How could we lower heart disease risk in Barcelona?” (“Hàbits saludables: Com podries reduir els factors de risc de malalties coronàries a Barcelona?”)

gepcn-1617-2Les malalties cardiovascu­lars són la primera causa de mort a tot el món. Cada any moren més persones per problemes coro­naris que per qualsevol altre motiu. Factors de risc com una dieta poc saludable, l’estrès, sedentarisme i el tabaquisme  poden fer augmentar les possi­bilitats de patir malalties com un infart de miocardi o un accident vascular cerebral. Una vida saludable sembla ser la millor aliada per combatre aquest greu problema.

Després d’investigar i aprendre tot el que té a veure amb els aliments, nutrients i una dieta saludable, i a més de conèixer més a fons el funcionament i l’anatomia de l’aparell circulatori, els alumnes havien d’elaborar una campanya informativa sobre hàbits saludables, en forma de vídeo. Es tractava de donar consells a la població de com reduir els factors de risc d’aquestes malalties.

En aquest vídeo podeu veure com ha treballat l’alumnat:

Video student interaction

A continuació podeu veure alguns vídeos elaborats per l’alumnat.

Healt campaign

Health campaign 2