L’alumnat de 2n d’ESO visita TV3

Barcelona. Foto de la seu de TV3. Sant Joan Despí. Jardins. Clàssic cub. Instal·lacions des de fora.

El 31 de maig vam anar tots els alumnes de 2n a TV3, a St. Joan DespĂ­.

Vam arribar-hi en autocar. Abans d’entrar, ens van fer passar per un control de metalls. No deixen fotografiar, ni gravar, però ens van cedir una cĂ mera de vĂ­deo i nosaltres podĂ­em gravar el que volguĂ©ssim. Ells ho revisaran i ens ho enviaran al centre. Per torns anĂ vem gravant, tot i que no tothom va poder fer-ho.

Ens van ensenyar les instal·lacions. No només és un edifici, sinó que en són tres.

Eplatotv3l primer i el segon estan units per un passadís i per passar del segon al tercer vam haver de travessar un pati.En el primer edifici es fan les notícies, en el segon es fan  els esports i en el tercer estan tots els decorats per a les sèries de dibuixos. En aquest últim també hi ha tres platós.

Primer ens van reunir en una sala, on ens van explicar amb un vĂ­deo que la sala on es fan les notĂ­cies no Ă©s tan gran com sembla, Ă©s una il·lusiĂł òptica. Quan amplien amb la cĂ mera, la imatge que hi ha de fons tambĂ© s’amplia i això Ă©s grĂ cies a que la sala no acaba en puntes. Quan sentim dir que la televisiĂł “engreixa”, Ă©s cert. Les cĂ meres tenen danys col·laterals…

Ens hagués agradat que ens haguessin deixat participar en algun programa o que ens haguessin deixat veure els decorats per dintre.

El que mĂ©s ens va cridar l’atenciĂł va ser la grandĂ ria de tot plegat, perquè quan passem per davant amb el cotxe veus un edifici molt petit i en canvi es enorme.

Marta Fernández i Mireia Orpí  2n B