L’alumnat de 2n d’ESO visita TV3

Barcelona. Foto de la seu de TV3. Sant Joan Despí. Jardins. Clàssic cub. Instal·lacions des de fora.

El 31 de maig vam anar tots els alumnes de 2n a TV3, a St. Joan Despí.

Vam arribar-hi en autocar. Abans d’entrar, ens van fer passar per un control de metalls. No deixen fotografiar, ni gravar, per√≤ ens van cedir una c√†mera de v√≠deo i nosaltres pod√≠em gravar el que volgu√©ssim. Ells ho revisaran i ens ho enviaran al centre. Per torns an√†vem gravant, tot i que no tothom va poder fer-ho.

Ens van ensenyar les instal·lacions. No només és un edifici, sinó que en són tres.

Eplatotv3l primer i el segon estan units per un passad√≠s i per passar del segon al tercer vam haver de travessar un pati.En el primer edifici es fan les not√≠cies, en el segon es fan¬† els esports i en el tercer estan tots els decorats per a les s√®ries de dibuixos. En aquest √ļltim tamb√© hi ha tres plat√≥s.

Primer ens van reunir en una sala, on ens van explicar amb un v√≠deo que la sala on es fan les not√≠cies no √©s tan gran com sembla, √©s una il¬∑lusi√≥ √≤ptica. Quan amplien amb la c√†mera, la imatge que hi ha de fons tamb√© s’amplia i aix√≤ √©s gr√†cies a que la sala no acaba en puntes. Quan sentim dir que la televisi√≥ “engreixa”, √©s cert. Les c√†meres tenen danys col¬∑laterals…

Ens hagués agradat que ens haguessin deixat participar en algun programa o que ens haguessin deixat veure els decorats per dintre.

El que m√©s ens va cridar l’atenci√≥ va ser la grand√†ria de tot plegat, perqu√® quan passem per davant amb el cotxe veus un edifici molt petit i en canvi es enorme.

Marta Fernández i Mireia Orpí  2n B