03’1416 Geometria

El nostre institut ha participat en el projecte 03’1416 Geometria organitzat per la Xarxa 0-18 del districte d’Horta Guinardó.
Els alumnes de 1r d’ESO van anar a visitar algunes escoles de primària vinculades d’Horta. Els nens d’aquestes escoles van fer d’amfitrions dels nostres alumnes i junts van realitzar activitats al voltant de la geometria.
IMG_4627mini
Us passem fotografies de les trobades amb Heura, Torrent de can CarabassaMare Nostrum.
Els alumnes de 2n i de 3r d’ESO també han estat fent geometria a les classes de matemàtiques.
Els de 3r han construït  tots els hexaminos que existeixen i en acabar han investigat quants d’ells són el desenvolupament d’un cub!
3A_mireiaredimensionada
Podeu veure aquí el resultat d’aquesta activitat.
Els alumnes de 4t d’ESO van participar en l’acte central d’aquestes jornades. Va ser el dia π (14/03/2017) al pavelló de la Vall d’Hebron. A l’institut van preparar un parell d’activitats de geometria i el dia  π van estar jugant amb els nens  de 3r de primària de les escoles del districte i així tots junts van aprendre geometria d’una manera lúdica.
 DSC_0042mini
Les fotos de la preparació de les activitats estan aquí  i si voleu veure quin va ser el resultat final aquí teniu més fotos. Les va fer un alumne de 4t al llarg de tot el matí. Enhorabona a tots, ho van fer genial!