L’educació física del segle XXI

L’educació física en el nostre Institut està experimentant canvis cada vegada més profitosos.

• Contribuïm des de el departament d’educació física a la pràctica esportiva, i l’activitat física  a la formació en valors com la tolerància, el respecte als altres i a les regles, la confiança en un mateix, l’esforç de superació, l’autocrítica, l’autonomia, la capacitat de decisió, l’autogestió, la cooperació i el treball en equip, entre d’altres.
  • Voldríem Incrementar les hores de classe lectives d’educació física i activitats esportives mitjançà assignatures optatives
  • Volem promoure el gran potencial educatiu i formatiu de les activitats físiques i esportives amb l’objectiu de cercar sempre la participació i la diversitat per damunt de la competitivitat.
  • Desitgem potenciar la funció integradora i de cohesió social de l’esport escolar, al mateix temps que es facilita l’accés de tots els nens i nenes a la pràctica esportiva escolar, en especial dels nouvinguts.
  • Fomentem en tot moment la pràctica regular d’activitats físiques i esportives i l’adquisició d’hàbits saludables (com l’alimentació, o higiene) que contribueixin a un millor benestar.