Xerrades “Dia de la dona científica”

El divendres 10 de febrer, amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, que es celebra cada 11 de febrer, el CRP Alt Urgell organitza xerrades als centres de secundària de la comarca. L’activitat anirà a càrrec de Teresa Bautista Solans, doctora en física que treballa actualment al King’s College de Londres i que és exalumna de l’Institut Joan Brudieu.

L’objectiu de les sessions és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia, a partir de la trobada de l’alumnat amb una científica que ha estudiat als centres de la Seu d’Urgell i que compartirà la seva experiència per fomentar l’impuls de vocacions científiques entre les estudiants.

A l’Institut Joan Brudieu, hi haurà dues sessions, ambdues a la Sala d’Actes: la primera, de 10.35 h – 11.30 h, per a l’alumnat del BTX científic de B1 i B2; la segona, de 12. 55 h – 13.50 h, per a l’alumnat de 4t ESO.