Treball de Recerca de 2n de BTX (curs 2022-2023)

Ja hem publicat les fotografies de l’exposició dels Treballs de Recerca de 2n de BTX del curs 2022-2023 que es van presentar el 12 de gener de 2023. Aquest curs tenim 103 alumnes de 2n de BTX i 3 de 1r de BTX que estan matriculats amb matèries soltes que han presentat el treball de recerca, amb un total de 97 treballs, donat que alguns dels treballs es fan en parella i altres individualment. Van ser avaluats per un total de 44 professors que conformen els 21 tribunals. La temàtica dels treballs està lligada a les diferents especialitats que es cursen en els batxillerats, així com també hi ha hagut temes relacionats amb l’entorn de La Seu d’Urgell / Pirineu. Aquest curs s’ha mantingut l’horari de tarda i la ubicació dels tribunals en aules específiques per a la presentació i s’ha permès que l’alumnat de 1r de BTX assisteixi voluntàriament com a públic oient, així com les famílies.

Fotografies i vídeo de les fotografies. – Notícia a Ràdio Seu i a Pirineus TV.