Xerrada a CAI-APD

La setmana passada, al Cicle Integrat de Tècnic d’Auxiliar d’Infermeria i Atenció a les persones en situació de dependència, vam tenir la visita d’una infermera i auxiliar d’infermeria que s’ha format entre Espanya, França i Andorra. Actualment treballa a l’Hospital d’Err, un hospital del sud de França i també com a infermera dels bombers a França. L’objectiu de la xerrada era motivar a l’alumnat i que aquest pogués aprendre de primera mà  les diferències dels protocols i tasques en funció del país on es treballi. Vam finalitzar la xerrada amb un taller de sondatge vesical molt interessant i l’alumnat va poder fer preguntes varies: referents a possibles itineraris formatius, dubtes referents a les tasques de l’auxiliar, etc.