Sortida per a cohesió de grup a FP

El passat dia 5 d’octubre els alumnes de tots els primers de CFGM van fer una sortida de cohesió intercicles al Pla de les Forques en què van realitzar tot un seguit d’activitats lúdiques amb l’objectiu de potenciar el grau d’interacció entre tot l’alumnat de primer. La jornada va realitzar-se des les 09:00h amb la sortida del centre fins a l’arribada a les 13:50h. L’objectiu primordial va ser el d’agilitzar el període d’acollida a l’alumnat nouvingut creant un espai per la interacció intercicles que incrementi la cohesió entre l’alumnat del centre. El recull d’activitats es van proposar amb l’objectiu de facilitar l’acolliment i integració de l’alumnat als seus grups classe d’aquest nou curs; a més de crear un espai intercicles on tot l’alumnat del centre pugui relacionar-se i conèixer la resta de famílies professionals de les quals disposem, l’equip docent i membres de la comunitat educativa. Hi va haver activitats de coneixença en gran i mitjà grup; un recull d’activitats de desinhibició de mig grup i una proposta final de distensió i estratègia en gran grup. Una gran jornada. (fotos)