Vídeos de totes les activitats realitzades per Nadal

Ja s’han editat tots els vídeos de les diferents activitats realitzades el 19 i 20 de desembre per celebrar el Nadal:

• Concerts de la Coral i Orquestra de l’Institut, acompanyada d’excel·lents rapsodes: vídeo #1vídeo#2vídeo #3.
  • Competició interna del Micro First Lego League, a càrrec de l’alumnat de 4t ESO: valoració del tribunal i vídeo.
  • Lliurament de premis del Campionat de Futbol del Torneig "Esport al Pati": resultats de la competició i vídeo.
  • Agraïment a Clàudia Marsal, de 1r BTX, pel disseny de la pancarta que explicita elsuport de l’AMPA de l’Institut a l’orquestra i coral: vídeo (a partir del minut 5:11)
  • Activitats esportives per a l’alumnat d’FP i arribada del Pare Noel a l’Institut: vídeo #1vídeo#2.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *