Treball de Recerca de 2n de BTX (curs 2021-2022)

Ja hem publicat les fotografies de l’exposició dels Treballs de Recerca de 2n de BTX del curs 2021-2022 que es van presentar el 13 de gener, i el 3 i 4 de febrer de 2022. Aquest curs tenim 120 alumnes a 2n de BTX, dels quals 116 han de presentar el treball de recerca, amb un total de 103 treballs, donat que alguns dels treballs es fan en parella i altres individualment. El dia 13 de gener es van presentar 70 treballs i el dijous i divendres 3 i 4 de febrer els 33 restants, a causa  dels confinaments  d’alumnes de 2n de Batxillerat i professorat. Van ser avaluats per un total de 28 professors que conformen els tribunals. La temàtica dels treballs està lligada a les diferents especialitats que es cursen en els batxillerats, així com també hi ha hagut temes relacionats amb l’entorn de La Seu d’Urgell / Pirineu o la COVID-19. Aquest curs s’han mantingut les mesures excepcionals que es van prendre en l’edició anterior dins del marc de la pandèmia: presentacions sense oients, amb mascareta i ventilació, tribunals en aules específiques i en horari de tarda.

Notícia a Pirineus TV (enllaç) i a Ràdio Seu (enllaç)