Taller d’orientació Mapes Personals a 2n de Batxillerat

Els passats 24 i 25 de gener de 2022, l’alumnat de 2n de BTX va realitzar, en el marc del Pla d’Acció Tutorial, el taller d’orientació de Mapes Personals (“El món de la diferència”) impartit per Herocup a cada grup-classe. És una activitat d’autoconeixement i millora en la presa de decisions, de 2h lectives, per ajudar l’alumnat a conèixer-se millor a si mateix/a, entendre els seus punts forts, desenvolupar les àrees de creixement i tenir un pla personal de creixement per assolir amb garanties els seus reptes de futur. És una activitat que es realitza mitjançant l’eina MapsTell (https://mapstell.com/es), basada en el model avaluatiu DISC, que agrupa els quatre estils de comportament: «Dominance» (decisiu, dominant), «Inducement» (influent), «Submission» (estable), «Compliance» (conscienciós). Esdevé una eina específica més que ha d’ajudar a l’alumnat de 2n de BTX a fer una tria conscient i eficaç per a l’orientació universitària i/o d’estudis superiors. (fotografies i vídeo de les fotos)

La valoració dels tallers per part de l’alumnat és molt positiva, igual que ja havia succeït en edicions anteriors. Els alumnes que havien adquirit el taller, però estaven confinats o van faltar per raons justificades el dia que es va dur a terme l’activitat al seu grup, tindran l’oportunitat de realitzar-lo al mes de maig (s’informarà de la data més endavant).