Sortida a Tarascó i Foix

El passat dimarts 28 d’abril 29 alumnes de 2n d’ESO de llengua estrangera francès i de matèria optativa francès van realitzar una sortida al sud de França. Al matí van visitar el Parc de la Préhistoire, situat a Tarascon-sur-Ariège i, a la tarda, van recórrer la vila de Foix per tal de dur a terme una gimcana que tenia com a objectiu conèixer una mica més bé la ciutat i alhora posar en pràctica les seves destreses en llengua francesa. […]

En el decurs de la visita al Parc de la Préhistoire, els alumnes van passejar pel Grand Atelier, museu dedicat a l’art prehistòric on van poder gaudir de les explicacions sobre les pintures de les coves de Chauvet, Gargas, Niaux , Marsoulas i Mas-d’Azil entre d’altres. Van assistir a tres tallers diferents: un de caça, un de pintura rupestre i un per aprendre a fer foc i a construir eines prehistòriques. Tot plegat els va permetre d’endinsar-se en els orígens de l’Home. Des del Departament de Llengües estrangeres considerem que aquestes visites al país veí són un incentiu molt important en l’aprenentatge de la llengua i, alhora, un impuls molt positiu en la percepció de tot allò que ens envolta.

Fotografies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *