Sortida a Barcelona: 1r BTX – Ciències (13 de gener 2016)

El passat 13 de gener de 2016 els alumnes de primer de batxillerat de ciències van anar a Barcelona. Al mati van assistir a la Universitat de Barcelona a les Xerrades-Taller que organitza la facultat de Matemàtiques. Aquest any el tema escollit era: “Bots conversacionals i mons virtuals 3D“. En primer lloc es va dur a terme una xerrada a l’aula Magna de l’Universistat a càrrec d’Immaculada Rodriguez i Maria Salamó. I després d’un petit descans es van dirigir a una aula d’informàtica per dur a terme la pràctica del taller. Tot i algun problema de connexió, va ser un èxit. Després de dinar, van fer una gimcana via WhatsAap, les pistes de la qual els va portar per un seguit de places del centre de Barcelona. Les van endevinar totes. Va ser molt divertit. A continuació us enllacem les pistes en forma de Whatsaaps que es van enviar als alumnes. I al recull de fotografies hi podreu veure les que van anar enviant. Per acabar d’arrodonir el dia, van assistir al musical Mamma Mia!, al Teatre Tívoli. Dia rodó!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *