Resultats del concurs BIG CHALLENGE

Ja han aparegut els resultats del concurs d’anglès BIG CHALLENGE els quals poden ser consultats mitjançant la professora Margarita Espinosa, ja que no els podem publicar a partir de la Llei de Protecció de Dades. El que sí que podem dir és el nom de l’alumnat que ha quedat en primera posició al centre, segons el nivell participant: a S1, Elisenda Domenjó Fernández, a S2, Romina del Portillo Alban; a S3, Anna Ortiz Espuga; i a S4, Francesc Moliné Sebastià. El pròxim divendres 14 de juny, a les 11:30, a la sala d’Actes hi haurà el lliurament dels premis i diplomes a tot l’alumnat participant, a qui hi hem d’agrair la participació. Moltes felicitats a tots!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *