Reprenem les mobilitats internacionals!!! Erasmus+ a Noruega

Després d’una aturada de dos anys deguda a la pandèmia, el Seminari d’Anglès de l’Institut Joan Brudieu reprèn el projecte Erasmus+ que havia iniciat l’any 2019. Comencem amb una mobilitat a Skiptvet (Noruega) emmarcada dins el projecte “Citius, Altius, Fortius”, que té com a eix central l’estudi i la pràctica de diversos esports, el coneixement d’altres països i cultures i la pràctica de l’anglès com a llengua vehicular del projecte.  Aquesta mobilitat es durà a terme la semana del 13 al 18 de febrer per part d’un grup de sis alumnes de 3r i 4t d’ESO i dos professors acompanyants dels Departaments d’Anglès i d’Educació Física. Aquest curs es preveuen quatre trobades europees més: a Bulgària, Turquia, Croàcia i una altra a principis de maig a la Seu, on l’alumnat de l’institut acollirà els diferents participants de tots els països. Esperem que la situació sanitària ens permeti seguir tot el programa previst i que aquesta primera mobilitat esdevingui una experiència inoblidable tant a nivell acadèmic com personal per a tots els participants.