Prova d’avaluació de quart d’ESO 2015

Els pròxims 10 i 11 de febrer l’alumnat de 4t ESO realitzarà la Prova d’Avaluació de Quart d’ESO 2015, que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística i en competència matemàtica. És el quart curs que s’aplica, ja que es va aplicar per primera vegada el curs 2011-2012.

La prova serà la mateixa per a tots els centres educatius d’educació secundària obligatòria de Catalunya. S’avaluarà si l’alumnat és capaç d’aplicar allò que ha après a l’aula en situacions de la vida quotidiana. L’alumnat disposarà de 60 minuts útils per fer cada prova, excepte en la prova de Llengua estrangera, en què tindrà 15 minuts més, amb aquesta distribució:

• 10 de febrer, a partir de les 08:45:
    • Llengua catalana, comprensió lectora i expressió escrita.
    • Matemàtiques, calcul, relació, espai, forma, mesura i estadística.
  • 11 de febrer, a partir de les 08:45:
    • Llengua castellana, comprensió lectora i expressió escrita.
    • Llengua estrangera (anglès o francès), comprensió oral i lectora i expressió escrita. […]

Els resultats de les proves de tots els alumnes es comunicaran al centre educatiu a partir del 7 d’abril. Les famílies rebran a continuació la informació sobre els resultats dels seus fills o filles. Les dades concretes de la prova de cada centre i de l’alumnat seran confidencials. Els resultats es tindran en compte a l’hora de valorar si l’alumnat ha superat o no el curs o l’etapa, però no seran determinants. La decisió final correspon al centre educatiu.

Informació dirigida a l’alumnatInformació dirigida a la família. – Més informació a la pàgina web del Departament d’Ensenyament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *