Primera actuació de la cobla de l’Institut

A començament del present curs, el Departament de Música de l’Institut Joan Brudieu, juntament amb l’Escola Folk del Pirineu, presentaren el projecte Cobla. L’objectiu d’aquesta col·laboració era crear una cobla juvenil, a través de la qual fomentar l’estudi dels instruments tradicionals catalans (tenora, gralla, flabiol, fiscorn, … ) i d’un repertori sardanístic creat expressament. El proper dissabte 23 d’abril, diada de Sant Jordi, a la Plaça de les Monges, de 12 h. a 13 h. la Cobla Institut Joan Brudieu – Escola Folk del Pirineu, formada per 14 joves, s’estrenarà oferint una ballada de quatre sardanes. Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *