Presentació dels Treballs de Recerca de 2n de BTX

El divendres 17 de gener ha estat el dia en què l’alumnat de 2n de Batxillerat ha presentat als tribunals els seus Treballs de Recerca: 46 Treballs de Recerca davant 24 Tribunals, des de les :8:45 fins a les 12:55, en 4 franges horàries, en 6 espais diferents per cada franja.  Alea iacta est!!

Ja s’han editat els vídeos d’aquesta jornada (vídeo #1vídeo #2vídeo #3vídeo #4) al YouTube de l’Institut i també s’han publicat les fotos al Picasa de l’Institut. Alhora hi ha hagut informació d’aquestes presentacions a Ràdio Seu, a Pirineus TV i al diari SEGRE. […]

Treballs de Recerca a l’Institut Joan Brudieu: Relació de títolsDistribució de Treballs de Recerca i TribunalsOrganització de les guàrdiesDistribució de l’alumnat oient.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *