Presentació de TdR a la Seu d’Urgell

Us presentem propostes de presentació de Treballs de Recerca de l’alumnat de 2n de BTX a la Seu d’Urgell.

• Recerca Jove a l’Espai Ermengol
    • Dimecres 29 de març a les 20 hores a la sala polivalent de l’Espai Ermengol, Recerca Jove: Presentació “Els jocs lúdics i educatius” a càrrec d’Arnau Balasch i Berta Homs, amb la col·laboració de l’Institut Joan Brudieu.
  • Festival del Joc del Pirineu
    • En el marc del Festival del Joc del Pirineu, els alumnes de segon curs de batxillerat de l’Institut Joan Brudieu presentaran els seus treballs “Disseny i creació d’un joc de rol de taula” de l’alumne Arnau Balasch i tutoritzat per la professora Marina Pascuet; “Creació de jocs per l’ensenyament de les matemàtiques” de l’alumna Berta Homs, tutoritzat per la professora Núria Betriu. Es podrà seguir en directe a través del canal de youtube de l’Espai Ermengol. L’enllaç del programa del Festival del Joc al Pirineu:
  • Parlem de Ciència a l’Espai Ermengol
    • El Parlem de Ciència d’aquest any també inclou dues presentacions de treballs de recerca de dos alumnes de 2n curs de batxillerat de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell que tindran lloc el dimecres 26 d’abril a les set de la tarda. Els alumnes són Biel Balcells, amb el treball ‘Conseqüències de l’extinció de les glaceres del Pirineu’, i Maria Jiménez amb el treball ‘Els líquens a les Valls d’Aguilar’.