Premis Sambori

El passat divendres 15 de març a la sala la Immaculada va tenir lloc la Festa del lliurament dels Premis Sambori Òmnium-Pirineus 2019. Tres alumnes del nostre Institut van resultar premiats en les diferents categories a què van presentar-se.

• Categoria D- Primer cicle de Secundària: 2n premi per a Èrica Garcia Ribes autora de la narració: “Què fan els contes quan es fa de nit?”
  • Categoria E- Segon cicle de Secundària: 3r premi per a Clara Àrias Solé autora de la narració:
    “Per tu”
  • Categoria F- Batxillerat: 2n premi per a Pau Martí Clotet autor de la narració : “Por”

Els premiats passen ara a la fase nacional. L’enhorabona a tots tres i també agraïm la participació a la resta d’alumnes que van presentar narracions en les diferents categories.

[fotos] i Notícia a RàdioSeu