Premis COAC 2023

La delegació pirinenca del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) ha lliurat aquest dijous 18 de maig de 2023 el XVIIè Premi COAC per a Treballs de Recerca, adreçats a estudiants de batxillerat de l’Alt Pirineu i Aran. L’entrega ha anat a càrrec del delegat del Pirineu de la Demarcació de Lleida del COAC, Joan Marquet, a la delegació del Col·legi d’Arquitectes de La Seu d’Urgell.

El primer premi ha estat per al treball de recerca d’àmbit històric: Desenvolupament urbanístic i històric de La Seu d’Urgell del Marc Pino, alumne de 2n curs de Batxillerat Científic. Els accèssits s’han atorgat als treballs La Seu d’Urgell: evolution urbain de ma ville de l’Anna Rebés (2n BTX Científic), i Arquitectura i Pintura romànica religiosa al Pirineu català i Andorra de la Marta Carmona (2n de BTX Artístic), totes tres alumnes de l’Institut Joan Brudieu de La Seu d’Urgell.

L’objectiu d’aquests premis és fomentar l’interès entre els alumnes de batxillerat pels treballs de recerca i investigació relacionats amb l’Arquitectura i el Disseny, la Ciutat i l’Urbanisme, el Territori i el Paisatge i l’Ecologia i la Sostenibilitat. En total, s’han presentat al certamen d’enguany vuit treballs de recerca d’alumnes de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell.

Concurs de Fotografia 2023 d’Arquitectura i Urbanisme

En el mateix acte, s’han entregat els premis del Concurs de Fotografia d’Arquitectura i Urbanisme 2023 per als alumnes de Batxillerat Artístic de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell, organitzat en col·laboració amb el Servei Educatiu de l’Alt Urgell-Cerdanya dels Serveis Territorials a Lleida del Departament d’Ensenyament.

El primer premi, escollit entre una quarantena de fotografies presentades, ha estat per a la fotografia Font Verda, de l’alumne Ian Cuberes (B1C); el segon premi ha recaigut en la fotografia L’Arc Històric de la Seu, de Valery Martínez, i el tercer guardó ha estat per a Foscor, de Clàudia Bosom.

L’enhorabona per tots els premiats!!! (fotos)