Preinscripció ESO 2020

Del 13 al 22 de maig es reprendrà la preinscripció pel curs 2020-2021. Com a mesura de contenció del coronavirus es potenciarà la sol·licitud en suport informàtic, de manera que no serà necessari portar la documentació al centre. La sol·licitud es podrà fer en línia i només caldrà enviar-ne el resguard i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, per correu electrònic al correu de la secretaria de l’Institut Joan Brudieu (secretaria@insjoanbrudieu.cat).

En cas que no us sigui possible fer el tràmit en línia, podreu fer-lo de forma presencial, del 19 al 22 de maigdemanant cita prèvia (imprescindible), sigui amb l’aplicatiu en línia o trucant al centre, des del 13 de maig, al telèfon (+34) 973 35 04 03, en l’horari d’atenció al públic (de 9:00 h a 13:30 h).

Procés de preinscripció a l’Institut Joan Brudieu (Atenció: Informació del procés en revisió)

Oferta inicial de places a ESO a 08/05/2020 (pot estar subjecte a canvis)

Per consultar l’oferta inicial de places d’ESO de l’Institut Joan Brudieu, codi oficial 25004188, heu d’anar al Mapa escolar de la preinscripció curs 2020/21:​ http://mapaescolar.gencat.cat/.

Oferta_inicial_places_ESO

Calendari provisional de preinscripció i matrícula a l’Institut Joan Brudieu

Aviat podreu consultar les dates i detalls del procés, així com de la matrícula, per cadascun dels estudis que s’imparteixen a l’Institut Joan Brudieu.

Calendari Preinscripcio i Matricula