Preinscripció BTX i CFM (continuïtat escolarització) (curs 2022-2023)

Del 20 al 26 d’abril de 2022 s’obre el termini de preinscripció per als estudis de BTX i per als de CFM (continuïtat d’escolarització), el tràmit de preinscripció dels quals es realitza de manera telemàtica a les pàgines webs del Departament d’Educació:

• Batxillerat:
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFM):
      • del 20 al 26 d’abril de 2022, alumnat amb continuïtat d’escolaritzacióaccés al tràmit telemàtic.
          • Alumnat que està cursant 4t d’ESO o que està escolaritzat en un sistema educatiu estranger en un nivell equivalent a 4t d’ESO.
          • Alumnat que ha superat un programa de qualificació professional inicial (PQPI) o un cicle formatiu de grau bàsic o formació professional bàsica.
          • Alumnat que ha realitzat el CAM, ha superat la prova d’accés (inclòs si n’està exempt –PFI–) o té altres requisits d’accés i que durant aquest any fa, com a màxim, 18 anys.
      • per a la resta d’alumnat (sense continuïtat d’escolarització) el període de preinscripció és del 17 al 23 de maig de 2022.
          • Alumnat que ja té el títol de l’ESO o que està cursant 4t d’ESO, però no ha participat en el procés per a alumnat amb continuïtat o no hi ha estat admès.
          • Alumnat que ha superat un programa de qualificació professional inicial (PQPI) o un cicle formatiu de grau bàsic o formació professional bàsica, que no ha participat en el procés per a alumnat amb continuïtat o que no hi ha estat admès.
          • Alumnat que ha realitzat el CAM, ha superat la prova d’accés (inclòs si n’està exempt –PFI–) o té altres requisits d’accés i és major de 18 anys; també els menors de 18 anys o que fan els 18 anys durant aquest any que no ha participat en el procés per a alumnat amb continuïtat d’escolarització o que no hi ha estat admès.

Important per a l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Joan Brudieu

• L’alumnat de l’Institut Joan Brudieu de 4t ESO que vol preinscriure’s al BTX de les modalitats de Ciències i Tecnologia o d’Humanitats i Ciències Socials al mateix Institut Joan Brudieu, NO ha de fer cap tipus de preinscripció electrònica perquè té reserva de plaça. Tan sols ha d’emplenar OBLIGATÒRIAMENT el Formulari de la Tria d’itineraris i matèries de més avall i lliurar en format paper el següent document:

Full de preinscripció a B1, interna i obligatòria, per a l’alumnat de 4t ESO de l’Institut Joan Brudieu

• Per a la modalitat d’Arts, és OBLIGATÒRIA la preinscripció. També ho és per a Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFM).

Documentació interna OBLIGATÒRIA per a tot l’alumnat que es preinscriu als estudis de Batxillerat a l’Institut Joan Brudieu:

• Tria d’itineraris i matèries a 1r de BTX i a 2n de BTX. L’alumnat admès de Batxibac també l’ha d’emplenar.

Formulari de tria d’itineraris i matèries [1r de BTX]

Formulari de tria d’itineraris i matèries [2n de BTX]

• Observacions a tenir en compte amb la tria d’itineraris i matèries a 1r de BTX LOMLOE [Currículum BTX – LOMLOE a l’Institut Joan Brudieu]
    • La tria d’aquestes matèries és provisional: l’oferta final es farà en funció de la demanda i dels recursos de professorat disponibles. L’institut podrà reorganitzar l’adscripció de l’oferta en funció de les seves possibilitats organitzatives. Qualsevol canvi serà avisat oportunament.
    • Si ets alumnat que cursa simultàniament estudis de música o compagina els estudis amb la pràctica intensiva de l’esport, hauràs d’emplenar els fulls de sol·licitud de convalidacions pertinents. Sempre es convaliden les matèries que hi ha a les franges MOP2 (3h) i MOP3 (3h), que hauràs de triar.
    • Si ets alumnat de BATXIBAC, has de fer obligatòriament Llengua francesa, com a 1LE, Història de França I (franja MOP2 – 3h) i Literatura francesa I (franja MOP3 – 3h).

Informació del procés de preinscripció del Batxillerat l’Institut Joan Brudieu

• Podeu trobar informació dels estudis BTX en aquest enllaç de la nostra pàgina web.
    • Estudis LOMLOE (per a la promoció que comença 1r BTX el curs 2022-2023)

• Definició i explicació de les matèries de modalitat i optatives del Batxillerat LOMLOE a l’Institut Joan Brudieu.

Informació del procés de preinscripció del Cicle Formatiu de Grau Mitjà l’Institut Joan Brudieu

• Podeu trobar informació dels estudis CFM en aquest enllaç de la nostra pàgina web.