Preinscripció BTX – Batxibac – CFM i PFI-PTT (curs 2021-2022)

S’obre el termini de preinscripció per als estudis postobligatoris següents, el tràmit de preinscripció dels quals es realitza de manera telemàtica a les pàgines webs del Departament d’Educació:

Per a Batxillerat i Batxibac, tot l’alumnat que es preinscriu a l’Institut Joan Brudieu, ha d’emplenar, de manera complementària i obligatòria, el Formulari telemàtic de tria d’itineraris i de matèries següent:

Formulari de tria d’itineraris i matèries [1r de BTX]

Formulari de tria d’itineraris i matèries [2n de BTX]

Important per a l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Joan Brudieu

• L’alumnat de l’Institut Joan Brudieu de 4t ESO que vol preinscriure’s al BTX de les modalitats de Ciències i Tecnologia o d’Humanitats i Ciències Socials al mateix Institut Joan Brudieu, NO ha de fer cap tipus de preinscripció electrònica perquè té reserva de plaça.Tan sols ha de emplenar el Formulari telemàtic de tria d’itineraris i de matèries.
  • Per a la modalitat d’Arts, és OBLIGATÒRIA la preinscripció. També ho és per a Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFM), per als Programes de formació i inserció (PFI) i per als Itineraris Formatius Específics (IFE).
  • Per a Batxibac (doble titulació batxiller – baccalauréat), independentment de la modalitat triada, la preinscripció és OBLIGATÒRIA, en un termini diferent de la preinscripció general.

Informació de l’Institut Joan Brudieu

Calendari del procés de preinscripció al Batxillerat

Calendari del procés de preinscripció al Cicle Formatiu de Grau Mitjà

Calendari de preinscripció al Programa de formació i inserció