Preinscripció al CFS 2019

El termini de presentació de sol·licituds per a la preinscripció al CFS és del 29 de maig al 5 de juny, ambdós inclosos. La novetat d’enguany és que implica la identificació de l’alumne o alumna i de la persona que presenta la sol·licitud de forma electrònica, segons que explicita la Resolució EDU/452/2019, de 21 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2019-2020 (DOGC núm. 7821, de 1.3.2019). Una altra novetat important és la de la majoria d’edat a l’hora de la formalització de la preinscripció: s’estableix que l’alumne o alumna que fa els 18 anys durant l’any 2019 pot presentar i signar la sol·licitud, independentment que tingui o no els 18 anys en el moment de presentar la preinscripció.

Altres novetats importants:

• No cal presentar cap documentació d’identificació al centre perquè la sol·licitud es consideri presentada. Només en els casos que no es pugui recuperar la nota o validar els criteris al·legats, cal presentar la documentació acreditativa al centre que es demana en primera opció.
  • Modificació de la sol·licitud. Es preveu que durant el termini de presentació es pugui modificar les dades sobre els criteris de prioritat al·legats, així com dels ensenyaments sol·licitats, si és necessari.

CFS [2019]