Pour la Chandeleur, on fait des crêpes au Brudieu !

Com en els darrers anys, enguany també hem celebrat la Candelera a l’Institut Brudieu. Els alumnes de 1r d’ESO que fan francès 1a llengua ens han portat les seves crêpes per participar en el concurs.

A l’aula vam veure quin és el motiu d’aquesta tradició francesa i que té a veure amb l’acabament de l’hivern. Com ja sabeu : Si la Candelera riu l’hivern és viu, si la Candelera plora l’hivern és fora !

La Candelera va riure però l’hivern va marxar, amb les calors que ens ha fet aquest febrer !

Els alumnes de 1r van poder tastar les crêpes que van portar els seus companys a l’hora de tutoria. I els alumnes de 2n van escollir la crêpe guanyador segons l’estil i el disseny més acurat. En aquest cas, el premi va ser per a Marcel Gómez de 1r. A. Malgrat que la decisió va ser molt difícil ja que totes les decoracions van ser força elaborades.

Alumnes de 1r ESO que fan francès 1a. llengua [fotografies]