L’Institut Joan Brudieu signa el segon conveni de subvenció en un projecte ERASMUS + de Formació Professional de Grau Superior

El programa Erasmus+ Higher Education , impulsat i finançat per la Unió Europea, permet que l’alumnat realitzi la formació pràctica en centres de treball en empreses d’altres països juntament amb la millora de la competència comunicativa en llengües estrangeres i les competències professionals i personals dels nostres alumnes. (fotografies)

Des de l’institut Joan Brudieu, impulsem aquesta mobilitat internacional, i curs rere curs el nombre de beques ha anat creixent. Aquest curs tenim dues alumnes del cicle formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil (Maria Pilar Ampuero i Maria Ruiz) que estaran durant dos mesos fent pràctiques a l’Escola Jordi Pere Cerdà de Sallagosa i l’Associació  Laica per l’Educació, la Formació, la Prevenció i l’Autonomia (ALEFPA) a Bourgmadame. Al mateix temps, el nostre professor d’Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes, en Joel Monné, viatjarà del 8 al 13 de març a Malta per realitzar un curs d’anglès al ICTQ Centre for English Excellence a Mellieha (Malta)

Estem segurs que aquesta experiència serà molt profitosa en tots els àmbits. Aprendre a treballar i viure en un entorn internacional és una vivència que els ajudarà a créixer com a persones i com a professionals.