PFI-PTT, 2n premi ImpulsaFP a Lleida

El Pla de Transició al Treball (PFI-PTT) de La Seu d’Urgell amb el perfil d’Auxiliar de Vendes, oficina i atenció al públic ha guanyat el 2n premi dels Premis ImpulsaFP dels Serveis Territorials de Lleida en la categòria de Projectes Innovadors, amb el projecte: Menja’t l’Alt Urgell. Ha estat un projecte transversal que ens ha permès conèixer millor la nostra comarca. Ho hem fet a partir del coneixement i treball amb Menja’t l’Alt Urgell, una associació sense ànim de lucre formada per petits productors i artesans, registrats legalment i de producció pròpia, de la comarca. Entre els productors/es en trobem de diferents sectors com: l’alimentari, el cosmètic, l’artesà i la restauració rural. Hem fet tot un seguit d’activitats per conèixer de quina manera treballa aquesta associació i els beneficis del treball en xarxa per a petits/es productors/es. El resultat final ha estat una presentació oral i digital realitzada per cada alumne sobre un/a dels productors/es de l’associació. En elss egüents enllaços us presentem unes fotos i una visió global del projecte. Moltes felicitats a tot l’alumnat del PFI-PTT de la Seu d’Urgell!!!!