Jornada de Petits i Joves Emprenedors a l’Institut

El 22 de maig es va celebrar a l’Institut Joan Brudieu la III Jornada de Petits i Joves Emprenedors i la II Fira de Productes i Serveis, amb gran èxit de participació. Més de 300 alumnes de diferents centres educatius de la demarcació van participar en la iniciativa que té per objectiu incentivar el talent creatiu i emprenedor de l’alumnat: es van arribar a muntar 15 parades a la Fira de Productes i Serveis i es van presentar 17 treballs a la mostra del Concurs d’Idees. […]

Els projectes distingits en el Concurs d’Idees Emprenedores van ser els següents:

• Idea més innovadora "La Caixa": «Crea Apps» (Institut Els Planells, d’Artesa de Segre), una empresa de creació d’aplicacions per a mòbil.
  • Idea més sostenible "Grifone": «Solage Solar» (Institut Escola del Treball, de Lleida), una empresa d’instal·lació de plaques solars en parcel·les.
  • Idea més solidària "CADÍ": «Viure en salut» (Institut Joan Brudieu, de la Seu d’Urgell), una empresa d’atenció domiciliària assistencial.

Hi va participar alumnat de: Institut d’Aran, de Vielha; Institut Hug Roger III, de Sort; Institut Els Planells, d’Artesa de Segre; Institut Aubenç, d’Oliana; Institut Escola del Treball, de Lleida; Escola Els Agols, de Montferrer; Escola La Valira, de la Seu d’Urgell; Escola Pau Claris, de la Seu d’Urgell; Escola La Noguera, de Balaguer; Col·legi la Salle, de la Seu d’Urgell; Institut Joan Brudieu, de La Seu d’Urgell; i companys i companyes d’Emprenedors Autònoms Alt Urgell, de La Seu d’Urgell.

La Jornada ha estat organitzada per l’Institut Joan Brudieu, de la Seu d’Urgell;l’Institut Aubenç, d’Oliana; Projecte 3E; Telecentre de l’Alt Urgell; i Oficina Jove Alt Urgell. Ha estat patrocinada per La Caixa i per la cooperativa CADÍ, amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Serveis Educatius de l’Alt Urgell-Cerdanya, Departament d’Ensenyament, Departament d’Empresa i Ocupació, Catalunya emprèn, APA Institut Joan Brudieu, i Grifone.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *