Nova mobilitat internacional a l’FP

El programa Erasmus+ VET, impulsat i finançat per la Unió Europea, permet que l’alumnat realitzi la formació pràctica en centres de treball en empreses d’altres països juntament amb la millora de la competència comunicativa en llengües estrangeres i les competències professionals i personals dels nostres alumnes.

Des de l’institut Joan Brudieu, impulsem aquesta mobilitat internacional, i curs rere curs el nombre de beques ha anat creixent. Aquest curs les beques ERASMUS+ s’amplien també a Grau Superior i al professorat. Concretament, tenim tres alumnes d’Educació Infantil (Sara Marlene, Hasna Hamoumi i Esther Cumplido) i un alumne de Desenvolupament d’ Aplicacions Multiplataforma (Alejandro Espítia) que estaran durant dos mesos fent pràctiques a diferents empreses o centres de treball de França i Bèlgica. Al mateix temps, el nostre professor d’Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes, en Joel Monné, assistirà juntament amb l’alumne Alejandro Espitia a l’Imec Technology Forum (ITF) Belgium per explorar i aprendre sobre les noves tecnologies digitals que es troben actualment en el mercat.

Estem segurs que aquesta experiència serà molt profitosa en tots els àmbits. Aprendre a treballar i viure en un entorn internacional és una vivència que els ajudarà a créixer com a persones i com a professionals.