Maqueta d’un joc de bàsquet amb materials reciclats a l’IFE

A l’IFE hem construït  un joc de bàsquet amb materials reciclats. En aquest projecte hem realitzat una activitat per introduir l’alumnat en el món de la manipulació de diferents materials i la utilització de material reciclat. D’aquesta manera, a través de l’activitat, han sorgit diferents inquietuds i preguntes sobre la utilització de les mesures, les eines i les diferents tècniques de treball.em construït  un joc de bàsquet amb materials reciclats. En aquest projecte hem realitzat una activitat per introduir l’alumnat en el món de la manipulació de diferents materials i la utilització de material reciclat. D’aquesta manera, a través de l’activitat, han sorgit diferents inquietuds i preguntes sobre la utilització de les mesures, les eines i les diferents tècniques de treball. (fotografies)