Ajuts individuals de menjador escolar (curs 2021-2022)

S’ha obert la convocatòria de demanda d’ajuts de menjador escolar per raons econòmiques, socials i geogràfiques, per alumnes que no tinguin dret a la gratuïtat del servei. El termini de presentació per al curs 2021-2022 és del 26 de maig al 22 de juny. La resta de l’any només s’atendran sol·licituds excepcionals que no s’haguessin pogut preveure en el moment del termini ordinari, podeu consultar les instruccions o les bases per veure que s’entén per excepcional. Tota la informació a la pàgina web de Consell Comarcal de l’Alt Urgell (enllaç).

Breus instruccions:

  • Alumnes des de P3 fins a 4t ESO matriculats a centres educatius de l’Alt Urgell.
  • Tramitació electrònica prioritàriament, veure manual de presentació telemàtic.
  • Famílies que estan en seguiment de Serveis Socials (CAPAU) han de contactar directament amb el professional de referència del CAPAU.
  • En cas que no sigui possible la tramitació electrònica, es pot portar al registre d’entrada del consell comarcal de 9 a 14 h, degudament omplert i signat.
  • Dubtes i consultes: 973 35 31 12 o ensenyament@ccau.cat
Documentació i informació: